راز موفقیت برند نیوبالانس چیست؟

در حالیکه آن ها قوانین مالی را رعایت می کردند، مانند دیگر تولید کنندگان در این زمان، خود را در مشکوک به اتهام دید. در اواسط 1990، دوباره شرکت نیوبالانس، شرکتی پر رونق با دستاوردهای مالی بزرگ بود. در طی این زمان نیوبالانس به سمت جلو حرکت کرد و به چهارمین شرکت بزرگ کفش تبدیل شد. زمانیکه فروش سالانه جهش فوق العاده ای به مبلغ 474 میلیون دلار در سال 1996 داشت، برند نیوبالانس به عنوان یکی از شش برند کفش پر فروش در جهان و یکی از پنج برند برتر داخلی انتخاب شد. البته توجه کنید که جعبه کفش به هیچ عنوان ملاکی برای اصل بودن کفش درون آن نیست. در مقابل کفش نیوبالانس های کپی یک نمونه از کفش های تقلبی و فیک به حساب می آید، اما از کیفیت مناسبی برخوردار است به طوریکه تشخیص اصل و یا فیک بودن کفش، برای هر کسی را دشوار می کند.

با شروع دهۀ 1900، هدف دیویس کاهش قابل توجه زمان مورد نیاز برای تولید مدل جدید کفش از یک سال به چهار ماه بود. در طول این سال که بسیاری از شرکت های رقیب بی نتیجه بودند، عملکرد نیوبالانس خبر سال های موفقیت آمیز پیش رو را می داد. این ویژگی باعث شده تا کفش های برخوردار از این فناوری، عملکرد و بازدهی مناسبی داشته باشند و پا در پیاده روی های طولانی دچار خستگی نشود. وقتی یک جفت از رنگ های شاد را به پا می کنید ، زیبایی آن بسیار جلب توجه می کند. در کفش کتونی نیوبالانس با تکنولوژی Ndurance از زیره هایی در قسمت پنجه و پاشنه پا استفاده می شود که در هنگام برخورد با زمین و ایجاد اصطکاک، هیچ آسیبی را در پا ایجاد نمی کند.

در حالیکه شرکت نایک با توجه به داشتن نیروی کار بسیار ارزانتر سود 388 درصدی را گزارش کرده بود. به علاوه سرمایه گذاری در خرید تجهیزات جدید به نیوبالانس کمک کرد تا سود ناخالص خود را از تقریبا 20 درصد در دهۀ 1980 به 30 درصد در سال 1993 برساند. در پایان سال 1998 شرکت به یکی از پنج شرکت اول در کفش تبدیل شد. در فوریه 2004 نیوبالانس تولید کننده تجهیزات لاکروس، Warrior، را به دست آورد و اسپانسر اصلی تیم لاکروس در آمریکا شد. در این برنامه بلندپروازانه، شرکت برنامه های خود را برای آینده آماده کرد با دلگرمی به این امر که شناخت نام تجاری نیوبالانس فروش را به نرخ یک میلیارد دلار افزایش می دهد. درآمد شرکت در سال 1995 از 380 میلیون دلار گذشت و موفقیت ها با سرمایه گذاری عالی در پوشاک و کفش ورزشی تکمیل شد.

بسیاری از کفش ها در خارج از کشور تولید می شد و در همانجا به فروش می رسید. شرکت توانمند در ارائه انواع محصولات برای فعالیت های تفریحی در طول دهۀ 1990 بود. در ژانویه برای اولین بار نیوبالانس بازار را در دست گرفت. و هر دوی این عوامل اگر شرکت شروع به تولید در جایی هزاران مایل دورتر در آنسوی اقیانوس آرام می کرد از دست می رفت. و هنوز 700 درصد از تولیدات در داخل ایالات متحده بود و با نرخ نسبتاً بالایی تولید می شد. ساختار زیر سازی در کفشهای کتانی همچون ستون نگهدارنده سلامت کفش عمل میکنند در صورت سنگینی و سبکی بیش از حد این قسمت از کفش، به احتمالا زیاد، زمان دویدن یا پیاده روی با مشکلات مختلفی مواجه خواهید شد.