ابزارهای سئو به صورت تخصصی
25 ابزار سئو، معرفی ابزار های رایگان و پولی برای سئو سئولب
این تیم حرفهای با استفاده از جدیدترین روشها و الگوریتمهای گوگل، وبسایت شما را برای موتورهای جستجو بهینهسازی کرده و باعث افزایش چشمگیر رتبه و ترافیک ارگانیک آن میشوند. با انتخاب خدمات سئو فراتک، میتوانید به بهبود سئوی فنی، تولید محتوای باکیفیت، ساخت بکلینکهای قوی و افزایش تعامل کاربران امیدوار باشید. هستند که به متخصصان سئو و وبمسترها کمک میکنند تا وبسایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند. این ابزارها با تحلیل، بررسی و ارائه دادههای دقیق در مورد وبسایت، به شما این امکان را میدهند تا نقاط ضعف و قوت سایت خود را شناسایی کرده و بهبودهای لازم را اعمال کنید. در نتیجه این ابزارها یا پلتفرم ها نقش مهمی در نحوه چک كردن سئو سايت دارند. ابزارهای سئو به عنوان دستیاران قدرتمند سئوکاران، امکان بررسی دقیق و عمیق تمامی جوانب یک سایت را فراهم میکنند.
بعد از حل مشکلات فنی سایت به سراغ سئو محتوا که بخشی از سئو داخلی میشود بپردازند. درک عمیق از ابزارهای سئو برای بهینه سازی محتوای وردپرس، کلید موفقیت در دنیای رقابت آنلاین است. دو افزونه قدرتمند و پرکاربرد در این زمینه، رنک مث (Rank Math) و یوست (Yoast) هستند. هر دو این افزونهها به شما کمک میکنند تا محتوای وبسایت خود را به گونهای بهینه کنید که در نتایج جستجوی گوگل بالاتر قرار گیرد و بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند. یکی از بهترین ابزارهای داخلی که میتوانید برای تدوین استراتژی سئو، تحقیق کلمات کلیدی و همچنین بازاریابی محتوایی استفاده کنید، ابزار سئو کبوتر است.
با استفاده از گزارشهای دقیق اسکریمینگ فراگ، میتوانید به راحتی این مشکلات را برطرف کرده و رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بهبود بخشید. Screaming Frog SEO Spider یک نرم افزار کاربردی و محبوب در دنیای سئو است که به صورت رایگان و پولی ارائه میشود. این ابزار با شبیهسازی رباتهای خزنده گوگل، به سرعت و دقت تمام صفحات وبسایت شما را بررسی میکند و اطلاعات ارزشمندی در مورد هر صفحه در اختیار شما قرار میدهد. از جمله ویژگیهای کلیدی این نرم افزار میتوان به شناسایی انواع خطاهای سئو، بررسی لینکهای داخلی و خارجی، آنالیز محتوای صفحات و اندازهگیری سرعت بارگذاری صفحات اشاره کرد. Google Search Console ابزاری قدرتمند و رایگان است که توسط گوگل ارائه میشود و به وبمسترها امکان میدهد تا عملکرد وبسایت خود را در نتایج جستجوی گوگل بررسی و بهبود بخشند. این ابزار با ارائه دادههای دقیق و قابل اعتماد، به شما کمک میکند تا از وضعیت وبسایت خود در موتور جستجوی گوگل آگاه شوید و مشکلات فنی را شناسایی و برطرف کنید.
البته هستند شرکتهای ایرانی که با قیمت پایین دسترسی آن را به شما میفروشند. کتابی که به نام «راهنمای ارزیابهای گوگل» منتشر شده و ما آن را ترجمه کردیم، راهنمایی است برای ارزیابهای نتایج جستجو. اگر مخاطبان هدفتان در شبکههای اجتماعی ایرانی حضور و فعالیت دارند، روبیکا یکی از بهترین جاهایی است که برای آنها... روزهای آخر سال که همه مردم به فکر خرید هستند، یک فرصت طلایی برای کسبوکارهاست. برای افزایش ترافیک سایتتان زحمت زیادی کشیدهاید و هزینه کردهاید، اما هنوز فروش بالایی ندارید؟ معلوم نیست مشکل از کجاست؟ اصلا چگونه ممکن... فقط باید بدانید که متاسفانه برای استفاده از این ابزار داشتن اکانت گوگل ادز ضروری است.
با کلیک روی گزینه url که جلو هر لینک قرار گرفته، میتوانیم صفحهای از سایت که این لینکهای شکسته در آنها قرار گرفته را ببینیم. شاید شما هم بارها واژههای PA و DA یا همان دامین و پیج آتوریتی را از زبان سئوکارها شنیده باشید. اینها شاخصهایی هستند از طرف وب سایت معتبر moz، که طبق آنها، اعتبار دامنه و صفحات سایت شما نزد گوگل مشخص میشود. از زمانی که گوگل شاخص معروف خود، یعنی page rank را از دسترس و دید وبمستران خارج کرد، دامین و پیج آتوریتی moz به عنوان شاخصهای معتبر در بین سئوکارها شناخته میشوند. در این صورت قادر خواهید بود محتوای خود را بر اساس کلمات کلیدی معتبر ایجاد کنید.
Grammarly یک افزونه مرورگر است که اشتباهات املایی و گرامری را تصحیح می کند. البته این ابزار از زبان فارسی پشتیبانی نمیکند و برای زبانهای انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، آلمانی و چند زبان دیگر مورد استفاده قرار میگیرد. ابزار آنلاین Moz قابلیتهای فراوانی دارد یکی از آنها بررسی کیفیت بکلینکهای سایت خود و رقبا است. ابزارهای تحلیل بکلینک به شما کمک میکنند پروفایل لینکهای سایت خود و رقبا را بررسی کنید. اما محدودیتهایی نیز دارد، این ابزار عمق تحلیلی پیشرفتهای مانند حجم جستجو یا میزان رقابت کلمات کلیدی ارائه نمیدهد.
Google Light House در واقع به شما این امکان را میدهد تا تجربه کاربری سایت خود را از دید گوگل ببینید. این ابزار همچنین توصیههایی عملی برای رفع ایرادات و بهبود تجربه کاربری سایت به شما ارائه میکند. Screaming Frog هم یک ابزار سئو است که به صورت نرمافزاری روی سیستم نصب شده و به خزش سایتهای موردنظر شما میپردازد و در نهایت کلیه ایرادات سئوی آنها را اعلام میکند. با استفاده از این ابزار سئو، کارهایی را که انجام آن چند روزی زمان میبرد، میتوانید در چند ساعت انجام دهید. این ابزار اطلاعات کاملی درمورد صفحات 404، ریدایرکتها، صفحاتی با محتوای ضعیف، صفحاتی که هدینگها در آن به کار نرفتهاند و...
ابزارهای مختلفی برای سئو وجود دارند که میتوانند به بهبود رتبه سایت شما در نتایج گوگل کمک کنند و آن را به کاربران بیشتری نمایش دهند.. کارکرد ابزارهای سئو، کمک به شما در طراحی استراتژیهای سئو، اجرای تکنیکها و افزایش رتبه سایت در گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر است. این سایت برای متخصصان سئو و صاحبان وبسایتها طراحی شده است تا از بهترین روشهای رقبا الهام گرفته و استراتژیهای خود را بهینهسازی کنند. Detailed نیازی به ثبتنام ندارد و بسیاری از ویژگیهای آن به صورت رایگان ارائه میشود. شناسایی رقبا، تحلیل بکلینکها، دستهبندی و سازماندهی برای دسترسی سریعتر به اطلاعات از مزایای Detailed است و همچنین ایدههای جدیدی برای لینکسازی ارائه میدهد. Similarweb یک افزونه مرورگر بسیار خوب و رایگان برای بررسی ترافیک وب، رتبهبندی کلمات کلیدی و … است، که برای مرورگرهای کروم، فایرفاکس، اج و اپرا در دسترس است.
اگر پیشنهادات و توصیههای ارائه شده توسط این ابزار را دنبال کنید میتوانید از شر مشکلات موجود رها شوید و در موتورهای جستجو رتبه بهتری کسب نمایید. سپس کلمه کلیدی خود را در کادر اول و زبان سایت خود را در کادر دوم وارد کنید. در صورت استفاده از نسخه پولی اطلاعاتی مثل آمار جستجو هر کدام از این کلمات کلیدی هم در اختیار شما قرار میگیرد. از جمله دامین آتوریتی، پیج آتوریتی، آمار لینکهای دریافتی، نرخ اسپم و غیره. جالب اینجاست که با سرچ هر عبارتی در گوگل، این افزونه به صورت خودکار شروع به کار میکند. در صفحه سرچ گوگل و در پایین هر سایت ظاهر میشود و به همین راحتی اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار میدهد.
Lighthouse یک ابزار خودکار و متنباز است که به بهبود کیفیت صفحات وب کمک میکند. این ابزار از طریق Chrome DevTools، به عنوان یک ابزار خط فرمان Node یا به عنوان یک افزونه Chrome اجرا میشود. Lighthouse صفحات وب را از نظر عملکرد، دسترسی، بهترین روشها، SEO و قابلیتهای برنامه وب پیشرو (PWA) بررسی میکند. این ابزار توصیههای عملی و معیارهایی را برای کمک به توسعهدهندگان در بهبود صفحات وب خود ارائه میدهد. اساساً، این ابزار یک گزارش کارنامه در مورد چگونگی عملکرد وبسایت شما در چندین زمینه کلیدی به شما میدهد و به شما میگوید که چگونه هرگونه مشکلی را که پیدا میکند، برطرف کنید.
به عنوان یک ابزار ابتدایی برای ایدهپردازی طراحی شده است و نیاز به استفاده از ابزارهای تخصصیتر مانند Ahrefs یا SEMrush برای تحلیل پیشرفته دارد. اگر به یک استراتژی قوی براساس وضعیت کنونی سایت دارید و می خواهید یک نقشه موثری را پیش ببرید، ابزار Found SEO Audit Tool می تواند به کارتان بیاید. این ابزار با شناخت نواقص و مشکلات بر سر راه، پیشنهادات مفیدی برای بهبود رتبه سایت ارائه می دهد و در کمترین زمان، گزارش کاملی از سایت را تنظیم می کند. گوگل سرچ کنسول بهترین ابزار رایگان سئو است که ویژگی های منحصر به فردی دارد و هر سئوکاری چه در سطح مبتدی و چه پیشرفته می تواند از آن استفاده کند. در این مقاله به معرفی چند ابزار سئو که بیشترین کاربرد را دارند، پرداختیم.
ابزارهای سئو شامل طیف گسترده ای از سایت ها و برنامه ها و حتی افزونه های قابل نصب هستند که در پیش برد پروژهای سئو به شما کمک می کنند. زمانی که نام ابزار را می شنویم، نا خودآگاه بیاد آچار و فازمتر و موارد مشابه خواهیم افتاد. یعنی شما بدون آن نمی توانید سئو سایت را انجام دهید و در نتیجه کسب درامد از سئو محقق نمی شود. در این مقاله قصد داریم شما را با ۲۷ مورد از بهترین ابزار های سئو آشنا کنیم. نکتهای که باید همواره در نظر داشته باشید این است که هیچ ابزاری به تنهایی نمیتواند تضمینکننده موفقیت شما در سئو باشد.
از ابزارهای سئو که کمک می کنند تا در نتایج جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید.ابزارهای سئو بهترین دوست شما در بازاریابی آنلاین هستند. این ابزار 10 عبارت کلیدی که بالاترین رتبه را در بیش از 170 کشور دارند، نشان میدهد. برای سه لینک اول نتایج جستجو بررسی معیارهای سئو ازجمله تعداد دامنه های ارجاع داده شده به سایت، تعداد بک لینک،تعداد تخمینی بازدیدکنندگان حائز اهمیت است. یک افزونه رایگان وردپرس برای فشرده¬سازی، بهینه سازی و تغییر اندازه تصاویر است که جهت افزایش سرعت بارگزاری صفحات سایت می باشد. در نسخه رایگان همزمان امکان بهینه سازی 50 تصویر را دارید و برای بهینه سازی و سئو تصاویر بعدی باید مرتباً روی دکمه “Resume” کلیک کنید. افزونه رایگان مرورگر برای Chrome و Firefox که پیشنهادات کلمات کلیدی همراه حجم جستجو را اعلام میکند.
این طبقهبندی را معمولاً به صورت تکنیک های سئو کلاه سیاه (Black Hat) در برابر سئو کلاه سفید (White Hat) مطرح میکنند. شما به عنوان یک کارشناس سئو برای اینکه مدیریت پروژه سئوی سایت خود را به بهترین شکل انجام دهید، نیاز به ابزارهای کمکی و تخصصی سئو دارید. بیشتر ابزارهای سئو که این محتوا معرفی کردم در سایتهای اصلی خود یا مخزن وردپرس در دسترس هستند و میتوانید آنها را به طور مستقیم خریداری کنید. یکی از ابزارهای مهم که به شما در مدیریت سئو تکنیکال پروزه سئو کم میکند، Screaming Frog است. این ابزار درواقع یک خزنده وب است که در سراسر سایت شما و صفحات آن خزش میکند و مشکلات فنی را پیدا میکند. این ابزار نه تنها به شما در بررسی و تست سرعت سایت کمک میکند، بلکه مشکلات افت سرعت را هم تشخیص میدهد و به شما در افزایش سرعت سایت کمک میکند.
این ابزارها برای کاربردهای مختلف طراحی شدهاند و در زمینههای زیر کاربرد دارند. داشبورد جت سئو شامل پنج بخش اصلی تحقیق کلمات کلیدی، رتبه کلمات کلیدی، خطاهای فنی، خطاهای محتوایی و لینکها است. ابزار keywordtool با استفاده از پیشنهادهای گوگل لیستی از صدها کلمه کلیدی هم خانواده و پرجستجوی مرتبط را که به عبارتهای LONGTAIL معروف هستند، برای شما تهیه میکند. این ابزار به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد اما میتوانید با تهیه نسخه پولی آن از امکانات بیشتری برخوردار شوید. هر زمان بخواهید عبارتی را در گوگل جستجو کنید، خود گوگل هنگام تایپ عبارت، پیشنهادهایی را برای کامل کردن آن به شما میدهد.
با استفاده از این ابزار کاربردی به راحتی میتوانید کلمات کلیدی رقابتی حوزه فعالیتی خود را پیدا کنید و برای آن برنامهریزی کنید. برای استفاده از این ابزار کافی است کلمه کلیدی موردنظر خود را تایپ کرده و اطلاعات آن را دریافت کنید. مهمترین اطلاعاتی که از آن دریافت میکنید، شامل میزان رقابت آن کلمه کلیدی، حجم جستجوی ماهانه و بسیاری از اطلاعات ارزشمند دیگر است. همچنین فهرستی از کلمات کلیدی پیشنهاد به شما ارائه میکند که میتوانید از آن استفاده کنید. این ابزار یکی از کاملترین ابزارهای آنالیز محسوب میشود که به ندرت میتوان مشابه آن را یافت. این ابزار به دلیل تشخیص هدف کاربر از جستجو و بهینه سازی فنی سایت از طریق تحلیل دقیق کلمات کلیدی، مشهور است.
بخصوص اگر تازه کار هستید به راحتی با ابزارهای سئو رایگان میتوانید یک استراتژی درجه یک ایجاد و اجرا کنید. اگر بخواهم با توجه به حقوق کپی رایت صحبت کنم، خب قطعا باید با همان قیمت بسیار بالا هر کدام که دوست داشتید را بخرید. اما اگر کمی محدودیتها و مشکلات را هم ببینم، میتوانم پیشنهاد استفاده از سایتهای واسط را بدهم. در واقع در سطح وب فارسی سایتهایی هستند که اکانت این ابزارها را خریداری کرده و با قیمت پایینتر و به ریال، به تعداد زیادی از ایرانیها واگذارشان میکنند. در آن مقاله هم به این موضوع اشاره کردم که میتوانید از ترندز برای پیدا کردن موضوعات محبوب برای تولید محتوا، برای فروش محصول در فروشگاه اینترنتی و... ابزار سایت ahrefs در زمینه آنالیز بک لینک، یکی از ابزارهای بسیار قدرتمند و محبوب است که میتوانید در نسخه رایگان هم از آن آمار خوبی به دست بیاورید.
البته ماز در نسخه پولی و پیشرفته ابزارهای بیشتری برای تحقیق کلمات کلیدی، بررسی سئوی داخلی و... یکی از مهمترین بخشهای ابزارهای سئو -که میتواند شامل ابزارهای گوگل برای سئو یا دیگر ابزارهای کاربردی باشد که در این مقاله به آن اشاره کردیم- تحقیق کلمات کلیدی و بررسی رتبه آنها است. تمامی ابزارهای خارجی دارای یک دوره آزمایشی هستند اما پس از آن برای استفاده از فیچرهای هر ابزار باید هزینهای را به صورت ماهانه یا سالانه پرداخت کنید. پرداخت هزینه دلاری برای کسبوکارهای ایرانی برای استفاده از این ابزارها گاهی میتواند دردسرساز و حتی پُرهزینه باشد. در همین راستا، هولدینگ یکتانت پلتفرمی را عرضه کرده که برای بررسی رتبه کلمات کلیدی بهترین انتخاب برای کسبوکارهای ایرانی است.
اگر وبسایت شما با 10 صفحه ارگانیک برتر صفحه اول گوگل، همتراز نباشد، شانسی برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج نخواهید داشت. Yoast SEO یکی از محبوبترین ابزارهای سئو برای وردپرس در فرم افزونه یا همان پلاگین است که به کاربران کمک میکند تا محتوای وبسایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنند. با استفاده از این افزونه، میتوانید به راحتی عناوین، توضیحات متا و دیگر عناصر مهم سئو را برای هر پست و برگه تنظیم کنید. موفقیت یک کسبوکار به میزان قابل توجهی به حضور موثر آن در نتایج جستجوی موتورهای جستجو وابسته است. بهینهسازی موتورهای جستجو (SEO) به عنوان یک رشته تخصصی، به مجموعهای از تکنیکها و ابزارهایی گفته میشود که برای بهبود رتبه وبسایتها در نتایج جستجو به کار میروند. یکی از ابزارهای محبوب وبمسترها که به رایگان مورد استفاده قرار میگیرد Google Lighthouse است.
در یکی دو سال گذشته گوگل صراحتا تاکید زیادی بر تجربه کاربری سایتها داشته و اعلام کرده تجربه کاربری نقشی عمده در رتبه گرفتن سایتها در نتایج جستجو خواهد داشت. گوگل برای این منظور core web vitals را معرفی کرد که پارامترهایی را برای سنجش تجربه کاربری صفحات وب درنظر گرفته است. اما گوگل به این بسنده نکرده و برای کمک به وب مسترها ابزاری را هم برای سنجش تجربه کاربری سایت معرفی کرد. افزونه All in One یک پلاگین غیر رایگان ولی قدرتمند و کاربر پسند برای سئوی سایتهای وردپرسی است. این افزونه کمک میکند بتوانیم تمام تنظیمات لازم برای بهبود سئوی سایت را بهسادگی انجام دهیم. امکانات مهم این افزونه شامل تنظیم عنوانها، سئوی محتوا، اسکیمای محتوا، تهیه خودکار نقشه سایت، عنوان سئو، عنوان متا و توضیحات متا است.
در واقع اطلاعات این ابزار بیشتر در مورد چیزهایی مثل آمار بازدید کنندگان یک سایت، میزان محبوبیت آن، منابع ترافیکش و... بوده و خب مشکل اینجاست که اغلب ابزارها نمیتوانند این آمار را بهشکل دقیق ارائه کنند. ابزار SimilarWeb نه تنها ابزاری رایگان برای انجام چنین کاری است، بلکه استفاده از آن بسیار ساده و آسان است. شما میتوانید بررسی کنید که ترافیک رقبا چقدر است؟ رتبه صفحاتشان چقدر است؟ چقدر اینگیجمنت دارند و اطلاعات دیگری که دید خوبی برای برنامهریزی به شما میدهد. شما میتوانید با استفاده از ابزار Google PageSpeed Insights سرعت بارگذاری صفحات خود را هم در دسکتاپ و هم در نسخه موبایلی چک کنید.
نسخه رایگان آن حداکثر 10 URL و 2000 session در ماه را تجزیه و تحلیل کنید. اگر یک برنامه تحت وب را ترجیح میدهید و فقط می خواهید حداکثر 100 URL را بررسی کنید HTTPstatus.io گزینه مناسبی است. این ابزار هم متعلق به گوگل است و البته به دلیل تحریم ایرانیها، باید با فیلترشکن واردش شوید. در هر حال، به کمک آن میتوانید سرعت وب سایتتان در نسخه موبایل و همینطور نسخه رایانه را به طور جداگانه بررسی کنید. تا جاییکه خیلی مواقع رقابت بین شما و رقبا بر اساس سرعت سایتتان خواهد بود! با توجه به همین، اهمیت زیادی دارد که از یک ابزار آنالیز سرعت سایت بهشکل دائم استفاده کنید.
با استفاده از این ابزار، میتوانیم محتوای عناوین و اسنیپتهای خود را بهینه کنیم تا نرخ کلیک را به حداکثر برسانیم و ترافیک موتور جستجوی ارگانیک خود را برای یک کلمه کلیدی خاص افزایش دهیم. در این مطلب با عنوان معرفی ابزارهای سئو، 17مورد از بهترین و ضروریترین ابزارها را به شما معرفی کردیم. با استفاده از این ابزارها میتوانید مسیر طولانی و پرپیچوخم سئوی سایت را سریعتر و راحتتر پشت سر بگذارید. شما به عنوان متخصص سئو از چه ابزار دیگری برای بهبود سئو سایت خود استفاده میکنید؟ نظرات و تجربیات خود را برای ما و دیگران هم بنویسید. متخصصان و فعالان سئو میتوانند از میان دوره های آموزشی حضوری،دوره جامع آنلاین و پکیجهای آموزشی ویدئویی آگاهی و دانش خود را در این زمینه افزایش دهند. یک پلتفرم جامع سئو است که امکانات گستردهای برای تحقیق کلمات کلیدی، تحلیل رقبا و بهبود سئو سایت را فراهم میکند.
یکی از ابزارهای سئو برای بررسی فعال یا غیرفعال بودن اتصالات پایدار در صفحات وب است. فقط یک URL را وارد کنید، نوع و تعداد آن (مثلاً 301 ، 302 و غیره) را تعیین کنید.باید تعداد ریدایرکت های غیرضروری را به حداقل برسانید زیرا وب سایت را کند کرده و باعث میشود کاربر تجربه نامناسب داشته باشد. همینطور این ابزار به شما اجازه میدهد «نقشه سایت» را به گوگل معرفی کنید، به آن بگویید کدام صفحاتتان را زودتر بررسی کند و به طور کلی در بعضی موارد با این موتور جستجو ارتباط برقرار کنید. Screaming frog در نسخه رایگان به شما اجازه میدهد سایتهایی با 500 صفحه را بررسی کنید. اما اگر سایتتان صفحات بیشتری دارد باید به سراغ نسخه پولیاش رفته و آن را خریداری کنید. در هر حال به کمک similarweb میتوانید به بررسی رقبا، شناخت آنها، تخمین حدود بازدید، کلمات مهم سایت و...
یکی از ابزارهای موثر برای تحلیل سئو داخلی سایت با رابط کابری ساده، دادههای دقیق و البته رایگان Ryte است. این ابزار مناسب افرادی است که به دنبال تحلیلهای ابتدایی و حرفهای برای بهبود وضعیت سایت خود هستند. به طور کلی گزارشی از مشکلاتی که عملکرد و رتبهبندی سایت را تحت تاثیر قرار داده است ارائه میکند. ابزارهای رتبهبندی کلمات کلیدی به شما کمک میکنند که جایگاه و رتبه سایت خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی مختلف پیگیری کنید. با استفاده از این دادهها، میتوانید استراتژی محتوایی خود را بهبود دهید تا صفحات سایت شما در رتبههای بالاتری قرار بگیرند و ترافیک بیشتری به سایت جذب شود.
این ابزار در هر کدام از این بخشها، شاخصهای گستردهای دارد که در اینجا فقط به یک شمای کلی اشاره کردیم؛ برای مطالعه کامل این بخشها به مقاله lighthouse گوگل مراجعه کنید. استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت... آیا میدانید که بدون سرمایه زیاد یا دردسرهای فراوان میتوانید یک آنلاین شاپ راهاندازی کنید؟ آن هم بدون نیاز به پرداخت اجارههای... اعتبار را میتوانید به صورت ماهیانه (۱۶۰ هزار تومان)، فصلی (۴۲۰ هزار تومان)، نیمسال (۷۵۰ هزار تومان) و یکساله (یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان) بخرید.
این سایت جزو آن دسته از ابزارهای سئو است که با بکارگیری آن نتایج مثبتی را مشاهده خواهید کرد. با استفاده از این ابزار میتوانید شکل نمایش سایت خود را در گوگل کنترل کنید. باید به این موضوع اهمیت داد، زیرا شکل نمایش سایت شما یکی از عواملی است که میتواند، میزان کلیک خوردن سایت را بالا ببرد و رتبهی شما را ارتقا دهد. هنگامی که عبارتی را در Google Keyword Planner وارد کنید، لیستی از همه کلمات مرتبط با آن را برای شما نمایش میدهد که در مقابل هر کدام میتوانید مقدار جستجوی ماهانه آن را مشاهده کنید. همچنین در تنظیمات آن میتوانید انتخاب کنید پیشنهادهای ارائهشده با توجه به جستجوهای کاربران یک منطقه جغرافیایی خاص یا در یک زبان خاص باشد.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/