تبلیغات اینستاگرام؛ راهی برای افزایش نرخ تبدیل مشتریان2020-07-02

ترندهای بازاریابی مستقیم 2025: از پنل پیامکی تا بازاریابی صوتی

همچنین می‌توانید از ابزارهای شخص ثالث برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر در مورد عملکرد تبلیغات خود استفاده کنید. با مرور منظم معیارهای تبلیغاتی خود، می‌توانید زمینه‌هایی را برای بهبود شناسایی کنید، مانند خلاقیت‌های تبلیغاتی ضعیف یا هدف‌گیری گزینه‌هایی که با مخاطبان شما همخوانی ندارند. قفل قدرت انحصاری را باز کنید در بازار شلوغ امروزی، مشتریان دائماً به دنبال معاملاتی هستند که به آنها احساس خاص بودن بدهد.

مدیریت بودجه و پیشنهاد قیمت صحیح از چالش‌های دیگری است که کسب‌وکارها باید با آن مواجه شوند. سازمان‌های B2B هنگام تبلیغ در اینستاگرام، باید محتوایی ارائه کنند که نیازهای تجاری مخاطبان هدف را برطرف می‌کند. برای نشان‌دادن ارزش محصولات یا خدمات خود، از محتوای بصری با کیفیت بالا (مانند تصاویر و ویدئوهای حرفه‌ای) استفاده کنید. اگر پوشاک تولید می‌کنید، سراغ اینفلوئنسرهای حوزهٔ فشن بروید و لباس‌های خود را برای آن‌ها ارسال کنید.

برای مثال، اگر عبارت “کفش کتانی“ را جستجو کنید، می‌توانید محصولات مختلف در این بخش از نتایج گوگل مشاهده کنید. استراتژی PPC (Pay-Per-Click) تبلیغات شامل نتایجی است که با برچسب‌های Ad یا Sponsored در بالای صفحات یا پایین نتایج گوگل ظاهر می‌شوند. شات کردن در اینستاگرام مثل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است، اما این شما هستید که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید. اگر پروفایل شما مرتب، جذاب و حرفه‌ای نباشد، این افراد به احتمال زیاد شما را فالو نمی‌کنند. در انتها می‌توانید استوری را به هایلایت‌هایتان اضافه کنید تا شات مدت زمان بیشتری در پیج شما بماند. در این مقاله قرار است خیلی ساده و کاربردی، این تکنیک را بشناسید و یاد بگیرید چطور از آن به نفع پیجتان استفاده کنید.

+ هیچ نظری وجود ندارد

بسیاری از پیج‌های اینستاگرام در شناسایی نیازها و علائق مخاطبان خود با مشکل مواج می‌شوند. همین موضوع سبب می‌شود که کاربران واکنشی به پست‌ها و استوری‌ها نشان ندهند. آشنایی با میانگین رده سنی و سبک زندگی مخاطبان به شما امکان می‌دهد تا درک صحیحی از سلیقه آن‌ها به‌دست بیاورید.

برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار می‌دهد. در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت می‌کند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است. شاید کلیشه‌ای به نظر برسد، اما اگر محصول شما عالی باشد، خودش تبلیغ خودش را می‌کند. وقتی صحبت از افزایش مشتری می‌شود، اولین چیزی که به ذهن بسیاری از افراد می‌رسد، تبلیغات است.

به عنوان مثال، یکی از روش‌هایی که بدانیم چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم این است که اگر می‌خواهیم محتوای خود را در توتیتر تبلیغ کنیم، باید توجه داشته باشید که از متن و نوشته‌های جذاب استفاده کنید. تبلیغات اینستاگرام امکان جمع‌آوری اطلاعات مخاطبان را فراهم می‌کند.کافی است، هر یک از این افراد بر روی لینک آگهی‌ها کلیک کنند تا امکان دسترسی به آن‌ها محقق شود. یکی دیگر از روش‌های ایجاد تم در فید اینستاگرام، استفاده از یک فیلتر خاص برای عکس‌‌هایی است که به در فید خود به اشتراک می‌گذارید. اگر ایده‌ای خوب برای تولید یک ویدئوی تبلیغاتی برای به اشتراک‌گذاری در IGTV به ذهن شما برسد، مطمئن باشید نظر مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد.

برای مثال، اگر کسی «بهترین مدل‌های ساعت هوشمند» را جستجو کند، احتمالاً تبلیغات فروشگاه‌های موبایل و ساعت‌های هوشمند را خواهد دید. در حالی که تبلیغات پولی می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ترافیک سایت شما را دو برابر کند، تکنیک‌های سئو نیاز به زمان دارند. اگر به‌دنبال رشد سریع فروش هستید، تبلیغات پولی گزینه‌ی ایده‌آلی برای شماست. از آنجایی که هر دو استراتژی، اهداف متفاوتی دارند، نمی‌توان گفت که کدام یک برتر از دیگری است.

با استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، می‌توانید عملکرد تبلیغات خود را پیگیری کرده و در صورت نیاز تغییرات لازم را اعمال کنید. شناخت دقیق مخاطب باعث می‌شود که تبلیغات شما به گروه‌هایی که احتمال بیشتری برای تبدیل شدن به مشتری دارند، نمایش داده شود. تعامل بیش‌تر می‌تواند به دیده‌شدن تبلیغ شما کمک کند و در نتیجه، تبدیل را افزایش دهد. برگزاری مسابقات و رویدادهای موضوعی در اینستاگرام می‌تواند به شما کمک کند تا روابط با مخاطبان خود را تقویت کنید و مخاطبان جدید بیشتری جذب کنید. چت بات ها می توانند به شما کمک کنند تا به سؤالات و درخواست های مشتریان خود به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته پاسخ دهید. این امر می تواند به شما کمک کند تا ارتباط خود را با مشتریان بهبود بخشید و فروش خود را افزایش دهید.

پست گذاشتن حداقل یک بار در روز، بهترین راه برای جذب توجه در این پلتفرم است. همکاری با اینفلوئنسرها روشی قدرتمند برای جذب مخاطبان جدید و گسترش دامنه برند شماست. وقتی با یک اینفلوئنسر شریک می شوید که پیروانی دارد که با بازار هدف شما همسو هستند، اساساً اعتبار و اعتماد او را نزد مخاطبانش وام می گیرید.

CRM چیست و چگونه می توان از آن برای رشد کسب و کار استفاده کرد

Contact Us
https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
Email: info@www.hamyarit.com
Phone: 09145622900
, iran, iran

به عنوان مثال، اگر یک رستوران دارید، می‌توانید یک ویدئو از سرآشپز خود در حال تهیه‌ی غذا به اشتراک بگذارید. همچنین، می‌توانید با استفاده از وب‌سایت‌های ساخت رایگان تیزر تبلیغاتی، تیزرهای ویدئویی تبلیغاتی دارای طول بیش از یک دقیقه تولید کرده و در IGTV به اشتراک بگذارید. یک روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق IGTV بازسازی و تغییر محتواهایی است که قبلا از آن‌ها استفاده کرده‌اید. اگر محتوای ویدئویی برای به اشتراک‌گذاری در پلتفرم‌های دیگر مثل آپارات یا یوتیوب تولید کرده‌اید، می‌توانید آن محتوا را به راحتی در IGTV پست کنید. هایلایت کردن استوری اینستاگرام به شما امکان ایجاد یک آرشیو از مهم‌ترین استوری‌هایتان را می‌دهد. به علاوه، این آرشیو یکی از اولین چیزهایی است که مخاطبان شما پس از ورود به صفحه‌ی اصلی حساب کاربری شما، خواهند دید.

بنابراین باید در نظر داشته باشید که قبل از هر چیز، باید مشخص کنید که جامعه مخاطبان هدف خود که قصد جذب آن‌ها را دارید، از کدام عوامل تشکیل شده است. یکی از اهداف کاربران از تبلیغ در اینستاگرام، افزایش بازدید ویدیوهایی است که تولید کرده‌اند. بیشتر بلاگرها برای افزایش شهرت و بازدید محتوای ویدیویی که تولید کرده‌اند، از اینستاگرام برای تبلیغ کارشان استفاده می‌کنند.

بنابراین آیکون‌های شبکه اجتماعی را در سایت خود قرار دهید و حتی بهتر از آن، پروفایل اینستاگرام خود را نشان دهید. به این ترتیب کاربران محتوای منتشر شده را می‌بینند و احتمال بیشتری دارد که شما را دنبال کنند. برای مطالعه بیشتر در مورد بازاریابی شبکه‌های اجتماعی مطلب «بازاریابی شبکه های اجتماعی به زبان ساده — از استراتژی ها تا اجرا» توصیه می‌شود.

به همین دلیل، محتوای تبلیغاتی شما باید به‌طور خاص به نیازها و علایق هدف‌گروه‌تان پاسخ دهد. به جای تولید محتوای عمومی، تمرکز خود را روی محتوای خاص و جذاب قرار دهید که مخاطبان را به تعامل و فالو کردن ترغیب کند. یکی دیگر از روندهای آینده تبلیغات در اینستاگرام، تمرکز بیشتر بر محتوای ارگانیک است. به نظر می‌رسد که در آینده، کاربران به تبلیغات آشکار واکنش منفی بیشتری نشان خواهند داد، بنابراین برندها باید به سمت استفاده از محتوای غیر مستقیم و مشارکتی بروند. نقدهای کاربران، به‌ویژه نظرات منفی در پست‌های تبلیغاتی، ممکن است تأثیر منفی بر اعتبار برند داشته باشد. برندها باید قادر به مدیریت و پاسخگویی به این نظرات باشند تا از آسیب به شهرت خود جلوگیری کنند.

این اقدام نه تنها به افزایش دسترسی و تعامل با مخاطبان کمک می‌کند، بلکه باعث افزایش شناخت برند و پیدا کردن دنبال کننده‌گان وفادار نیز می‌شود. در دنیای امروز، برای خرید و مشاهده محصولات، بیشتر افراد به جای رفتن به فروشگاه‌ها و پاساژها، از اینستاگرام استفاده می‌کنند. هر پیج اینستاگرامی، یک فروشگاه آنلاین برای انواع کسب و کارها تبدیل شده است.

    {
  • به دلیل این امکانات متعدد و البته ماندگاری همیشگی پست‌های اینستاگرام در فید حساب کاربری، پست گذاشتن در این شبکه‌ی اجتماعی، بهترین راه تبلیغات در اینستاگرام است.
  • |}
  • اگر پیشنهاد شما در استوری جذاب و شگفت‌انگیز باشد، تعداد کلیک کاربران بر روی لینک با تعداد کاربرانی که از طریق لینک استوری از صفحه فرود شما بازدید می‌کنند تفاوت زیادی نخواهد داشت.
  • با ثابت ماندن، اندازه‌گیری نتایج و اصلاح مداوم رویکرد خود، می‌توانید یک پایگاه مشتری وفادار جذب کنید که درآمد واقعی را برای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورد.
  • {
  • به جای تعریف و تمجید از محصول، به مزایای استفاده از آن اشاره کنید و اینکه چگونه در اینستاگرام آنلاین شاپ بزنیم؟ کلیک کنید.
  • |}{
  • با توجه به نرخ تعامل بالا و هدف‌گذاری دقیق، تبلیغات در این پلتفرم می‌تواند نتایج بهتری در بازگشت سرمایه به همراه داشته باشد.
  • |}
  • اینستاگرام به‌ عنوان یکی از محبوب‌ ترین شبکه ‌های اجتماعی، امروزه به بستری استراتژیک برای تبلیغات دیجیتال تبدیل شده است.

برای ایجاد حس اضطرار و فوریت می توانید از تکنیک هایی مانند محدود کردن زمان تخفیف، محدود کردن تعداد محصولات موجود یا ایجاد حس کمیاب بودن محصول استفاده کنید. برای همکاری با اینفلوئنسرها باید به دنبال اینفلوئنسرهایی باشید که با مخاطبان هدف شما مرتبط باشند. تبلیغات هدفمند یکی از بهترین راه ها برای جذب مخاطب هدف در اینستاگرام است. تبلیغات هدفمند به شما امکان می دهد تا تبلیغات خود را به افرادی که با ویژگی های مشخصی مطابقت دارند، نشان دهید. با پیروی از این نکات می توانید یک حساب کاربری حرفه ای در اینستاگرام ایجاد کنید که به شما کمک می کند تا فروش خود را افزایش دهید.

اگر در کسب‌وکار خود از SMS مارکتینگ استفاده می‌کنید، با قرار دادن پیش‌فرض روی Text، به مرور زمان می‌توانید یک لیست شماره از کاربران کسب‌وکار اینترنتی خود تهیه کنید. اگر کاربران برای دریافت اطلاعات یا پشتیبانی بخواهند با شما تماس بگیرند، کافی است بر روی این دکمه‌ها کلیک کنند؛ البته این در صورتی است که شما تنظیمات تماس خود را به درستی انجام داده باشید! شماره تماس، ایمیل و آدرس فروشگاه خود را در بخش تنظیمات صفحه تجاری درج کنید تا کاربران بتوانند به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند.

آژانس تبلیغات نکسوس با سالها تجربه در زمینه تبلیغات در اینستاگرام و همچنین طراحی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام به صورت تخصصی, بهترین پیشنهاد هارا برای شما دارد پس با ما همراه باشید. مدیریت حرفه‌ای یک کمپین تبلیغاتی شامل نظارت مستمر, بهینه‌سازی و پاسخگویی به تغییرات در رفتار مخاطبان است. در این مرحله, آژانس تبلیغات نکسوس از ابزارهایی نظیر Facebook Ads Manager و Instagram Insights  استفاده می‌کند تا عملکرد تبلیغات را در زمان واقعی ردیابی کرده و بهبودهای لازم را اعمال کند. اجرای بهینه A/B Testing نیز در این مرحله به کار گرفته می‌شود تا بهترین نسخه از تبلیغات انتخاب و اجرا شود. تولید محتوای مناسب و انتشار منظم آن نه تنها نشان دهنده پویا و فعال بودن پیج است بلکه به مشتری این پیام را می رساند که صاحب پیج برای من مخاطب وقت گذاشته است ولی خواهشاً هر محتوایی را در هر پیجی منتشر نکنید. از ویژگی‌های جدید اینستاگرام می‌توان به دکمه خرید مستقیم در استوری‌ها اشاره کرد.

مراحلی که در زیر فهرست شده‌اند در تدوین استراتژی بازاریابی اینستاگرام کارایی دارند. به طور کلی، استفاده هوشمندانه از ویژگی‌ها و ابزارهای اینستاگرام، تولید محتوای جذاب و هدفمند، تعامل با مخاطبان و استفاده از تبلیغات می‌تواند به موفقیتتان در اینستاگرام مارکتینگ کمک کند. همچنین، نباید فراموش کنید که به تحلیل و پیگیری عملکرد خود در اینستاگرام توجه کنید و با بهبود و تنظیم استراتژی خود، بهترین نتایج را بدست آورید. این ابزار تغییر دهنده بازی به شما امکان می دهد محصولات را مستقیماً در پست ها و استوری های خود برچسب گذاری کنید و خرید از برند شما را برای مشتریان به طرز مضحکی آسان می کند.

ازاین‌رو می‌توان از «نشریلا» به عنوان بزرگ‌ترین پلتفرم این حوزه تخصصی نام برد. با استفاده از اینستاگرام، می‌توانید برند خود را به صورت جهانی ترویج دهید. با انتشار محتوای جذاب و منحصر به فرد، می‌توانید شناخت برند خود را افزایش دهید و در ذهن مخاطبان ماندگار شوید. استوری‌ها امکان اشتراک گذاری موقت محتوا را فراهم می‌کنند که پس از 24 ساعت حذف می‌شوند. استفاده از استوری‌ها به شما امکان می‌دهد تا محتوای خاص و متنوعی را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید. بهبود نرخ تبدیل پیج‌های فروشگاه‌های اینستاگرامی یک فرآیند چند جانبه است که نیاز دارد شما به جزئیات مختلفی توجه کنید.

در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرف‌کنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کرده‌اند. تبلیغات شاپینگ، یکی از روش‌های تبلیغات پولی ترکیبی است که به راحتی به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا می‌کنید. تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته می‌شود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد.

برای مطالعه بیشتر در این حوزه مطلب «ویدیو مارکتینگ چیست و بازاریابی ویدیویی Video Marketing چه مزایایی دارد؟» توصیه می‌شود. پس از ایجاد پایه‌های اولیه، با استفاده از روش‌های زیر بیشترین کارایی را در جذب مشتری در اینستاگرام داشته باشید. با توجه به این نکات، می توانید محصولات مناسبی را برای فروش در اینستاگرام انتخاب کنید و فروش خود را افزایش دهید. اگر پیج اینستاگرامی که می خواهید بخرید، دارای فالوورهای واقعی و فعال و مرتبط با کسب و کار شما باشد، می تواند ایده خوبی باشد.

از طرفی، بالا بردن نرخ تعامل اینستاگرام کمک زیادی به افزایش آگاهی از برند (Brand awareness) می‌کند که بخشی از موفقیت پیج اینستاگرامتان است. ریلز اینستاگرام امکان نمایش ویدیوهای کوتاه تا 60 ثانیه را به برندها می‌دهد و به دلیل فرمت سرگرم‌کننده و جذاب، به یکی از محبوب‌ترین قالب‌های تبلیغاتی تبدیل شده است. تبلیغات ریلز به برندها اجازه می‌دهد تا با استفاده از محتوای خلاقانه و طنز، پیام خود را به روشی متفاوت و سرگرم‌کننده به مخاطبان منتقل کنند. ریلز با قابلیت ترکیب موسیقی، جلوه ‌های بصری و ویدیوهای خلاقانه، برای معرفی محصولات، نشان دادن نحوه استفاده از محصولات و جلب توجه مخاطبان جوان بسیار مناسب است.

در ادامه نکاتی برای تبلیغات از طریق پست‌های اینستاگرامی به شما خواهیم آموخت. بیدینگ دستی کار پیچیده‌ای است و به بررسی و به‌روزرسانی لحظه‌ای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، به‌‌خوبی اهمیت...

حتی می‌توانید در ایمیل مارکتینگ خود، لینک اینستاگرام خود را قرار دهید تا مخاطبان شما را دنبال کنند. حتی می‌توانید اطلاعات پست‌های شبکه اجتماعی‌ خود را در وبسایتتان به اشتراک بگذارید یا در مورد شبکه‌های اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. طبیعتاً هر چقدر تعامل در اینستاگرام بیشتر باشد، نشان می‌دهد که کاربران علاقه بیشتری برای تعامل با شما دارند.

{

قرار دادن لینک صفحه فرود (Landing Page) در بیوی صفحه

|}

شما می‌توانید با استفاده از دو روش این نرخ را اندازه‌گیری کرده و از تعداد بازخوردهای پست‌ها و استوری‌ها مطلع شوید. مسابقه «دسترسی» (Reach) و تعامل شما را افزایش می‌دهد و برندسازی شما را به صورت طبیعی و بدون هیچ تلاش اضافه‌ای تقویت می‌کند. یا در پست زیر از صفحه «نایک» در کپشن از کاربر خواسته شده تا برای خرید کفش نشان داده شده در تصویر، به وب‌سایت مراجعه کند.

این پلتفرم با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، فرصتی بی‌ نظیر برای تولید محتوای جذاب و متنوع می باشد. یکی از ویژگی ‌های منحصربه‌ فرد اینستاگرام، امکان دسترسی دقیق و هدفمند به گروه ‌های مختلف سنی و جمعیتی، به ‌ویژه نسل جوان (18 تا 34 سال) است. برندها با بهره‌ گیری از ابزارهای تبلیغاتی اینستاگرام، از جمله استوری، فید، ریلز و تبلیغات شاپینگ پیام ‌های خود را به‌طور مؤثر به مخاطبان منتقل کنند.

بنابراین اگر کسب‌وکار شما با حوزه ایفلوئنسر و مخاطبان او هم‌راستا باشد، مخاطبان به یادگیری در مورد کسب‌وکار شما پاسخ مثبت می‌دهند. جذب مخاطب هدف به شما کمک می کند تا محصولات یا خدمات خود را به افرادی که به آنها نیاز دارند یا تمایل به خرید آنها دارند، معرفی کنید. این مقاله با بررسی جامع تمامی جوانب فروش در اینستاگرام، به کسب و کارهای مختلف کمک می کند تا با استفاده از تکنیک های جدید و موثر، فروش خود را در این شبکه اجتماعی افزایش دهند.

هر یک از این گزینه‌ها بر اساس اهداف بازاریابی مانند افزایش آگاهی از برند, جذب فالوور, افزایش فروش یا تعامل بیشتر انتخاب می‌شوند. در ایران, به دلیل رفتار کاربرانی که به استوری و ویدیوهای کوتاه علاقه زیادی دارند, استفاده از تبلیغات استوری و Reels بازدهی بالایی دارد. برندها با اینفلوئنسرها به روش ‌های مختلفی از جمله همکاری بلندمدت، ارسال محصولات برای معرفی، یا برگزاری مسابقات مشترک همکاری می کنند.

به یاد داشته باشید که بهینه‌سازی تبلیغات یک فرایند مداوم است که نیاز به تحلیل دقیق و آزمایش مداوم دارد تا بتوانید در نهایت به بهترین عملکرد دست یابید. با استفاده از این داده‌ها، می‌توانید تبلیغات خود را بهینه‌سازی کنید و به نتایج بهتری دست پیدا کنید. اگر در حال تولید ویدیو برای یوتیوب هستید، استفاده از آن‌ها در اینستاگرام یک حرکت هوشمندانه است. به خصوص این‌که اینستاگرام در ژوئن 2021 اعلام کرده است که این پلتفرم در آینده بیشتر روی ویدیو تمرکز خواهد داشت. الگوریتم اینستاگرام به این صورت است که امکان بالا پایین شدن آمارتان در طی زمان وجود دارد.

یکی از روش‌های مؤثر برای تبلیغ در اینستاگرام, همکاری با صفحات پربازدید است. این صفحات معمولاً تعداد زیادی فالوور دارند و از این رو, برندها می‌توانند محصولات یا خدمات خود را از طریق این صفحات به تعداد بیشتری از مخاطبان معرفی کنند. تبلیغات پولی در اینستاگرام در ایران اغلب از طریق پنل تبلیغاتی فیس‌بوک قابل مدیریت است, اما با توجه به محدودیت‌های دسترسی, شرکت‌ها معمولاً به همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی معتبر روی می‌آورند. این تبلیغات شامل پست‌های تبلیغاتی در فید (Feed Ads), استوری‌های تبلیغاتی (Story Ads), ویدیوهای تبلیغاتی در Reels و تبلیغات اکسپلور (Explore Ads) هستند.

در این روش یک تصویر یا ویدئو از صفحه یا محصول شخص مورد نظر منتشر می‌کنید و در کپشن توضیحاتی درباره آن می‌نویسید. شات کردن (shoutout) در اینستاگرام یعنی شما در صفحه‌تان یک پست یا استوری منتشر کنید که به معرفی یا تبلیغ صفحه دیگری بپردازد. با رشد ابزارهای تحلیل داده، بازاریابان می‌توانند کمپین‌های خود را در لحظه اصلاح کرده و نرخ بازدهی تبلیغات را افزایش دهند. انجام این کار، پیگیری و مدیریت تبلیغات‌هایی که به صورت همزمان انجام می‌شوند را برای شما راحت‌تر خواهد کرد. اینکه مشتری اسم پیج شما را در یک پیج پربازدید و معتبر ببیند قطعا برای فالو کردن پیج شما ترغیب می شود. اینستاگرام به عنوان یکی از پلتفرم‌های مهم تبلیغاتی، در حال تغییر و تحول است و برندها باید آماده سازگاری با این تغییرات برای استفاده بهینه از امکانات آن باشند.

گرفتن بارخورد و نظر مخاطب این حس را به او القا می‌کند که جزئی از پیج و کسب و کار شما و به تولید کننده محتوا نزدیک تر است. همچنین نظرات مخاطبان اطلاعات بسیار سودمندی را به شما خواهد داد که برای تولید محتوا ایده های جدید تر و کاربر پسند تری را به دست آورید. تبلیغات در اینستاگرام مانند تبلیغات هدفمند اینترنتی برای معرفی کسب‌وکار، محصولات و خدمات به مخاطبان هدف به کار می‌رود. در تبلیغات هدفمند اینترنتی، مخاطبان هدف مشخص می‌شوند و تبلیغات تنها به آن‌ها نمایش داده می‌شود. پلتفرم‌های بین‌المللی مانند گوگل و فیسبوک برای این تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای مثال, اگر پیج شما در زمینه مد و لباس فعالیت می‌کند، همکاری با پیج‌هایی که کیف و کفش می‌فروشند, می‌تواند به جذب مخاطبان مشترک کمک کند. این نوع همکاری‌ها می‌توانند به افزایش تعاملات و شناخته شدن بیشتر برند کمک کنند. اگر قصد دارید از تبلیغات اینستاگرام برای جذب فالوور استفاده کنید، باید هدف‌گذاری دقیقی انجام دهید. به عنوان مثال، به‌جای تبلیغات برای تمامی کاربران، به دنبال مخاطبانی باشید که علاقه‌مند به محتوای شما هستند.

در این روش، با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای مختلف، می‌توانید یک استوری زیبا و جذاب بسازید و محصولات را به کاربران اینستاگرام معرفی کنید. به این ترتیب، می‌توانید با استفاده از تصاویر و ویدیوهای جذاب، محصول یا سایت خود را بهتر معرفی کنید و تاثیر بیشتری بر روی مخاطبان خود داشته باشید. تیم تحریریه لینکو، یک گروه متخصص و پرتلاش از نویسندگان و ویراستاران است که با تمرکز بر روی ایجاد محتوای معتبر، آموزشی و اطلاعاتی، به تامین محتوای با کیفیت برای خوانندگان می‌پردازد. هدف اصلی تیم تحریریه لینکو، ارتقاء دانش عمومی و کمک به افراد در یادگیری مفاهیم جدید و بهبود کیفیت زندگی آن‌ها از طریق ارائه محتواهای قابل اعتماد و مفید است. از آنجا، می‌توانید تنظیماتی را در کمپین‌های تبلیغاتی خود انجام دهید، مانند اصلاح گزینه‌های هدف‌گیری، مبادله خلاقیت‌های تبلیغاتی، یا تنظیم استراتژی قیمت‌گذاری.

این ساعت را می‌توانید با استفاده از اینسایت اینستاگرام پیدا کنید و در بخشی از تقویم محتوای خود قرار دهید. همچنین در ساعت اولیه انتشار محتوا باید حواستان باشد که پاسخ کامنت‌ها را در همان لحظه بدهید. در این صورت کمک بسیار زیادی به دیده شدن پست و بهبود تعامل در اینستاگرام می‌کنید. هدف و مخاطب خود را تعیین کنید و سپس به تدوین یک استراتژی محتوایی برای تبلیغات در اینستاگرام بپردازید. می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید یا به یک فرد یا شرکت متخصص بسپارید. اما باید مراقب باشید که هر پلتفرم اجتماعی دارای خصوصیات خاص خود است و باید بهترین روش‌ها و استراتژی‌ها را برای هر یک از آنها اعمال کنید.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟ 13 روش موثر برای دیده شدن تبلیغات اینستاگرامی و قبل از شروع تبلیغات در اینستاگرام، حتما باید مراحلی را طی کنید که می‌تواند تأثیر بهتری نتیجه تبلیغات شما داشته باشد. از جمله موارد مهم، ساختن پیج و صفحه جذاب است، که با این اقدام، فرصت افزایش تعداد فالوورها بعداز ورود کاربر به صفحه افزایش می‌یابد. انتخاب محتوای بومی‌سازی شده از مهم‌ترین عواملی است که به تأثیرگذاری حداکثری تبلیغات کمک می‌کند.در واقع، انجام تبلیغات غیرمستقیم از ظریف‌ترین نکاتی است که به تبحر و هنر قابل توجهی نیازمند است.

این صفحهٔ فرود باید اطلاعات بیش‌تری در اختیار مخاطب قرار دهد و برای تجربهٔ کاربری خوب در دستگاه‌های مختلف نیز بهینه شده باشد. به جای درج لینک در استوری می‌توانید از کاربران بخواهید وارد لینک موجود در پروفایل شما شوند! اگر پیشنهاد شما در استوری جذاب و شگفت‌انگیز باشد، تعداد کلیک کاربران بر روی لینک با تعداد کاربرانی که از طریق لینک استوری از صفحه فرود شما بازدید می‌کنند تفاوت زیادی نخواهد داشت. تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان وفادار، هدف اصلی هر کسب‌وکار آنلاینی محسوب می‌شود.

سوالات و تجربیات خود را در رابطه با استفاده از تبلیغات پولی با ما به اشتراک بگذارید. زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواسته‌تان را در اینترنت جستجو می‌کنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که به‌طور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر می‌شوند. اگر می‌خواهید در این قابلیت و بقیه ترفندهای اینستاگرامی خبره شوید، از دوره‌های ادمینی دیدوگرام استفاده کنید. هر سوالی درباره این موضوع داشتید، حتماً در کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید. برای ایده گرفتن می‌توانید از مقاله ایده تولید محتوا برای اینستاگرام ما استفاده کنید.

از طریق استفاده از ابزارهای تحلیلی اینستاگرام، می‌توان عملکرد پست‌ها و تبلیغات را بررسی کرده و بهبود بخشید. استفاده از استراتژی‌های هوشمندانه در اینستاگرام مارکتینگ می‌تواند به کسب و کارها کمک کند تا ارتباط نزدیکتری با مخاطبان خود برقرار کنند و در نتیجه، رشد و موفقیت بیشتری را تجربه کنند. همچنین به بررسی اهداف انجام تبلیغات در این شبکه‌ی اجتماعی محبوب خواهیم پرداخت و روش‌های جایگزین تبلیغات در اینستاگرام را به شما معرفی می‌کنیم.

تبلیغات در اینستاگرام https://www.hamyarit.com/blog/%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85%d8%9b-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af-%d9%85%d9%88%d9%81%d9%82%db%8c%d8%aa-%d8%a8%d8%b1/
اینجا کلیک کنید